Betaling, verzending en retouren

Betaalmogelijkheden

Wij willen dat je veilig en met gemak kunt betalen. Om deze reden werken wij met betaalsystemen die vertrouwd, veilig en makkelijk in gebruik zijn. Deze worden verzorgd door bedrijven die gespecialiseerd zijn in online betalingen: Paypal en Icepay.

Wij accepteren Paypal, Bancontact/Mister Cash en Ideal. Wanneer je een bestelling wilt doen vanuit België en met internetbankieren wenst te betalen dan kies je voor Bancontact, in Nederland is dit Ideal.

U kunt bij ons niet betalen via overschrijving of met creditcards. 

Klik op onderstaande betalingsmogelijkheden voor meer informatie over elk betalingstype. De informatie onder Bancontact geldt ook voor Ideal!

 

Bevestiging van betaling

Je krijgt direct na het afrekenen op je pc scherm een melding dat de betaling succesvol was. 

Binnen 15 minuten na de afronding en betaling van je bestelling ontvang je van ons ook altijd een bevestiging per e-mail.

Heb je na deze tijd nog geen email van ons ontvangen, contacteer ons dan  via shop@kamaworld.be of bel naar (0032) (0)49 366 7020. Dan controleren wij even of alles goed is gegaan met je bestelling. 

 

Betalingsproviders

  paypal23 Paypal is een wereldwijd internetbetaalsysteem dat snel, veilig en gemakkelijk is. Voor meer informatie kunt je terecht op hun website:www.paypal.be
logo_bancontact_mister_cash Met Bancontact / Mister Cash kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online je bestelling afrekenen.

Je rekent af in de vertrouwde internetbankieren-applicatie van je bank.

Wanneer je toegang hebt tot internetbankieren bij je bank, kun je direct gebruik maken van Bancontact / Mister Cash, zonder verdere aanmelding of registratie.

Hoe werkt Bancontact / Mister Cash?

  1. U plaatst een bestelling in onze webshop. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met Bancontact / Mister Cash wilt betalen.
  2. Na het controleren van je gegevens en de bestelde producten, kom je in het betaalscherm. Je vult de gegevens van je bankkaart in. Vervolgens wordt je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor al voor je klaar staat. Je wordt nu door je bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert vervolgens de betaling (je volgt de stappen op je banking kastje).
  3. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat de bestelling is afgerekend.                                                                                                                                                             

     

    Bancontact / Mister Cash Bancontact / Mister Cash biedt een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

  • Bancontact Mister Cash is vertrouwd, veilig en net zo gemakkelijk als internetbankieren.
  • Je heeft zelf controle en overzicht op de betaling.
  • Je bestelling kan direct verwerkt worden omdat wij niet hoeven te wachten op de betaling. Wanneer al de door jou bestelde producten op voorraad zijn, heb je de bestelling dus zeker snel in huis!


Verpakking en verzending

Onze producten worden verpakt in een webshopzak. Jouw bestelde producten worden bovendien ook altijd gratis mooi ingepakt in cadeaupapier! Dit is een gratis service van ons, gewoon omdat het een extra leuke manier is om je pakketje te ontvangen.

Wij maken zoveel mogelijk gebruik van verpakkingsmaterialen die niet schadelijk zijn voor het milieu.

Onze pakketten worden verzonden met Bpost of GLs. 

 

 Verzendkosten

De verzendkosten voor België en Nederland bedragen € 4,50. Al onze verkoopprijzen zijn exclusief verzendkosten, inclusief 21% BTW. Bij besteding vanaf 40 euro is je verzending altijd gratis!  

 

Levertijd

Wanneer je op een werkdag bestelt voor 14.00 uur wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden (mits alle producten voorradig zijn). Bij bestelling na 14 uur verzenden wij je bestelling de dag nadien. Dit betekent dat je jouw product binnen 2 a 3 dagen na bestelling thuis kunt verwachten!

Wanneer het toch iets langer zou duren dan zullen we natuurlijk even contact opnemen met jou.

Enkele producten in onze webshop hebben een langere levertijd omdat deze producten pas gemaakt worden na bestelling. Dit staat dan altijd duidelijk omschreven bij het product. 

Wanneer het om een of andere reden niet mogelijk blijkt de producten bij jou te leveren, zullen wij jou bestelling voor jou opslaan. We stellen hier dan uiteraard direct van op de hoogte en geven jou 1 maand te tijd om de producten zelf op te halen, of we zoeken samen naar een andere oplossing. (bijv levering op een andere manier of op een ander adres).


Ruilen of retourneren

Wat moet je doen als je het product / de producten ontvangen hebt en je bent niet tevreden, of je hebt een foute maat besteld?

Je kunt twee dingen doen:

1. Het product ruilen voor een andere product of een andere maat

2. Het product retour sturen: je ontvangt dan tot een maand na aankoop gewoon je geld terug

 

We geven je altijd de tot een maand na aankoop de tijd om je product te ruilen of te retourneren!

Voorwaarde voor het ruilen of retourneren is dat het product in dezelfde staat en in de oorspronkelijke verpakking aan KAMA teruggestuurd moet worden waarbij de kosten van terugzending voor rekening van de klant zijn.

Let op: Producten zoals panty’s, kousen en lingerie kunnen niet geruild of geretourneerd worden vanwege hygiënische redenen.

Bij een ruiling betalen wij de verzendkosten voor de verzending van het nieuwe product!

Ruilen.

  • Het ruilartikel moet je goed verpakt en voldoende gefrankeerd terugzenden aan: KAMA Coppenolstraat 16, 2000 Antwerpen (België).
  • Aan het pakket voeg je het ruilformulier toe. (niet mailen!) Het retourformulier kun je hier downloaden 
  • Zodra wij je product ontvangen hebben, verzenden wij het nieuwe product (mits op voorraad) en mailen wij jou. 

Retourneren

  • Het retourartikel moet je goed verpakt en voldoende gefrankeerd terugzenden aan: KAMA Coppenolstraat 16, 2000 Antwerpen (België). 
  • Aan het pakket voeg je het retourformulier toe. (niet mailen!) Het retourformulier kun je hier downloaden en wordt ook toegevoegd aan jouw bestelling.
  • Zodra wij je product ontvangen hebben, doen wij de terugbetaling en mailen wij jou. Uiterlijk 10 dagen nadat wij jouw retourzending hebben ontvangen zullen wij de terugbetaling doen.

Tip: Op het postkantoor van jouw keuze kun je om een bewijs van verzending vragen, dit als bewijsstuk van terugzending van de producten. Bewaar dit bewijs zorgvuldig om misverstanden bij eventuele vermissing te voorkomen.

 

Let op: Van het recht van retour zijn uitgezonderd: slips, kousen en andere intieme kledingstukken/lingerie, die om begrijpelijke redenen van hygiënische aard niet retour gezonden kunnen worden indien de verpakking is geopend.


Vragen over je bestelling?

Contacteer ons via 049 366 70 20 of via info@kamaworld.be.

Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar, ook in de avonden.

 

Ben jij erg blij met je bestelling en de Kama service ? We horen het graag

: – )

#kamaburlesque #kamashopping #elizakama

Goed om te weten:

  1. Een beschadigd pakket kun je weigeren: de postbode zal deze retoursturen naar KAMA. Breng ons hiervan op de hoogte zodat wij je het product nogmaals kunnen toezenden. 
  2. Wanneer je artikelen retourneert waarop een actie,- kortings-, of vouchercode van toepassing was, wordt deze actie,- kortings-, of vouchercode terug als tegoed voor jouw genoteerd. Je krijgt dus, met andere woorden, opnieuw een kortingscode van ons!